We wtorek Flamengo podpisało kontrakt z High Impact Média Football Club. Firma, kierowana przez publicystów Júlio Pedro, Robinsona Vasconcelosa i Sérgio Amarala, będzie odpowiedzialna za negocjowanie nowych umów sponsorskich dla piłki nożnej i sportów olimpijskich.
Podpisując roczną umowę z Mais Querido, High Impact Média Football Club zamierza wykorzystać doświadczenie na rynku marketingu i komunikacji, aby przyciągnąć nowych klientów. Oprócz negocjowania nowych umów sponsorskich, firma reklamowa będzie starać się ulepszyć kanały Rubro-Negro w mediach społecznościowych.
High Impact Média Football Club obiecuje dużo zainwestować w media społecznościowe Flamengo, które są potęgą w Brazylii i na świecie. Z prawie 40 milionami obserwujących w mediach, Mais Querido jest liderem wśród klubów w Ameryce Łacińskiej, według portalu Deportes & Finanzas. Warto wspomnieć, że w ten czwartek, Rubro-Negro osiągnęli 10 milionów obserwujących na Instagramie, najwięcej wśród brazylijskich klubów.
- dodał: MentiX
- 05.03.2021; 08:04
- źródło: colunadofla.com
- foto: własne
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Brak komentarzy
- Éverton Cebolinha
- Uraz: zerwanie ścięgna Achillesa w lewej nodze.
- Powrót: Marzec 2025.
- Matías Viña
- Uraz: zerwania więzadła krzyżowego przedniego prawego kolana.
- Powrót: Kwiecień 2025.
- Pedro
- Uraz: zerwania więzadła krzyżowego przedniego lewego kolana.
- Powrót: Maj 2025.