Flamengo ma nowego sponsora. To jest Luvix, firma produkująca rękawiczki i lateksowe rzeczy. Nowy sponsor umieści swoje logo na skarpetkach męskich i damskich strojów piłkarskich.
Kontrakt, ważny przez 18 miesięcy, przyniesie Flamengo zysk w wysokości około 1 mln euro (6 mln reali przy obecnej cenie). Klub uzyskał podwyżkę w stosunku do poprzedniej umowy z Moss, która wynosiła 600 tys. euro (3,6 mln reali) za sezon.
Warto pamiętać, że nowy sponsoring będzie jeszcze poddany głosowaniu w Radzie Nadzorczej z terminem do ustalenia. Po weryfikacji przez dyrektorów umowa zostanie podpisana na dotychczasowych warunkach.
Rubro-Negro mają obecnie zajęte wszystkie przestrzenie reklamowe stroju. Dostępne jest tylko miejsce z tyłu koszulki pod numerem, gdzie w poprzednim sezonie swoją markę reklamował Total.
Obecnie Flamengo zarabia około 21,6 mln euro (130 mln reali) za przestrzeń reklamową na koszulce. Ponadto klub otrzymuje około 5 mln euro (30 mln reali) rocznie od "socios.com", które wyświetla swoją markę na przednim pasku koszulki treningowej.
UMOWY SPONSORSKIE FLAMENGO W TYM SEZONIE
- Adidas - 5,5 mln euro (33 mln reali) ze zmiennymi, które mogą osiągnąć 11,5 mln euro (69 mln reali)
- BRB - 5,3 mln euro (32 mln reali)
- Pixbet - 3,9 mln euro (24 mln reali)
- Mercado Livre - 3 mln euro (18 mln reali)
- Havan - 2,1 mln euro (12,6 mln reali)
- ABC - 1 mln euro (6,1 mln reali)
- Luvix - 660 tys. euro (4 mln reali)
- dodał: MentiX
- 07.02.2022; 20:19
- źródło: globoesporte.com
- foto: Getty Images
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Brak komentarzy
- Éverton Cebolinha
- Uraz: zerwanie ścięgna Achillesa w lewej nodze.
- Powrót: Czerwiec 2025.
- Matías Viña
- Uraz: zerwania więzadła krzyżowego przedniego prawego kolana.
- Powrót: Sierpień 2025.
- Pedro
- Uraz: zerwania więzadła krzyżowego przedniego lewego kolana.
- Powrót: Wrzesień 2025.