Spośród różnych analizowanych możliwości terenu pod budowę własnego stadionu, Flamengo preferuje teren w Strefie Portowej w pobliżu Gasômetro. Teren należy do rządu federalnego, podobnie jak grunty w dzielnicy Deodoro, z tą różnicą, że ma większą strukturę transportową i bliskość do centralnego regionu Rio de Janeiro i dworca autobusowego Novo Rio.
Niedawno ratusz dezaktywował terminal Terminal Padre Henrique Otte, który znajdował się za dworcem autobusowym. Miałby zostać przekształcony w rozwój nieruchomości. Miałby zostać przekształcony w rozwój nieruchomości. Linie zostaną przeniesione do Terminalu Gentileza, który powstaje w miejscu dawnego Gasômetro i połączą przyszły BRT Transbrasil, autobusy konwencjonalne i trzy linie VLT.
Flamengo rozumie, że dostępne tereny w regionie są wystarczająco duże, aby zbudować własny stadion. Można by to zintegrować z intermodalną strukturą, która ma zostać zainaugurowana. Tematem tym zajmują się bezpośrednio prezydent klubu Rodolfo Landim i dyrektor generalny Reinaldo Belotti wraz z burmistrzem Eduardo Paes oraz agencjami rządu federalnego. W 2018 roku, Flamengo zweryfikowało dostępność gruntu w Gasômetro, ale nie był on dostępny i nie został uznany za opłacalny do negocjacji.
Parque Olímpico i teren dawnego parku Terra Encantada w Barra są nadal analizowane, ale straciły na sile wśród alternatyw dla Maracany. Technicznie, Flamengo ocenia teren w Deodoro jako dobry i wie, że każdy będzie miał wady i zalety. W takim przypadku miasto przekaże teren bezpłatnie po nabyciu go od rządu federalnego.
- dodał: MentiX
- 13.07.2022; 13:41
- źródło: globo.com
- foto: Twitter Flamengo
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
Brak komentarzy
- Éverton Cebolinha
- Uraz: zerwanie ścięgna Achillesa w lewej nodze.
- Powrót: Czerwiec 2025.
- Matías Viña
- Uraz: zerwania więzadła krzyżowego przedniego prawego kolana.
- Powrót: Sierpień 2025.
- Pedro
- Uraz: zerwania więzadła krzyżowego przedniego lewego kolana.
- Powrót: Wrzesień 2025.